Aktiviteter 2019

Här hittar du höstens och vinterns planerade aktiviteter 2019
Skrivet av: kes

** Den 16 november mellan kl 10-15 fyller vi Hördagården med julstämning igen. Årets julbasar kommer som vanligt att vara med försäljning av olika hantverk. Ni kommer också att kunna njuta hembakta bullar och kakor eller ta en varm korv om ni känner för det

Jättebra om ni sprider arrangemanget till de som är intresserade och dela och gilla gärna på Facebook och följ infon på Instagram ni som har möjlighet till det när det läggs ut inlägg om basaren där.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

** Det lackar mot jul.... Men mitt i julstök och jäkt som väntar så tar vi en paus. Fredag den 29 november blir det Ljusets väg, grantändning och efter det julgröt och annat i Hördagården.

18.00 ska vi ha tänt våra marschaller där vi bor. 19.00 så träffas vi vid granen och tänder den. Efter det, ca 19,30 så fortsätter vi med mera julstämning i Hördagården. Det kommer att serveras julgröt med skinksmörgås, glögg och kaffe. Hördagranen har 70-årsjubileum och det kommer att berättas om granen. Och om ryktet är sant så kommer tomten till Hördagården.

Välkomna!

Aktuellt: